پاوربانک 10000 میلی آمپر بلک شارک شیائومی

Xiaomi Black Shark Power Bank 10000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: شیائومی مستر
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

به جرأت می‌توان گفت که پاوربانک‌های شیائومی در زمره‌ی بهترین و محبوب‌ترین محصولات شیائومی قرار دارند. یکی از جدیدترین محصولات شیائومی، پاوربانک بلک شارک 10000 میلی‌آمپر است که دارای دو پورت خروجی USB A و یک پورت TYPE C جهت شارژ سریع است. 

با این خروجی‌ها امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمان وجود دارد. این محصول زیبای کمپانی شیائومی بسیار سبک بوده و به خاطر وزن سبک و کیفیت بالایش، همراه مناسبی برای شما خواهد بود.یکی از قابلیت‌های جالب پاوربانک بلک شارک 10000میلی‌آمپر این است که با دوبار فشردن دکمه پاور بانک می‌توانید از مد جریان پایین دستگاه برای شارژ دیوایس‌های کوچک مانند دستبندهای سلامت، هدست بلوتوثی و گیم‌پد بلک شارک استفاده کنید.

 زیبایی این محصول شیائومی زمانی کامل می‌شود که چراغ LED دستگاه که وسط پاوربانک قرار دارد، روشن شده و نور سبز رنگ باریکی نمایان می‌شود.چراغ دیگری در قسمت پایین شارژر قرار دارد که هنگام شارژ شدن خود پاوربانک روشن می‌شود. این پاوربانک از LED برای نمایش وضعیت شارژر استفاده می‌کند.بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده که قسمت فلزی آن دارای یک پوشش نقره‌ای است.

شیائومی در طراحی این پاوربانک از گوشی‌های گیمینگ Black Shark الهام گرفته است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. سیستمی بر روی پاوربانک 10000 میلی آمپر بلک شارک شیائومی وجود دارد که از پرشدن و خالی شدن بیش از حد باتری جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال پاوربانکی زیبا با طراحی خاص و همچنین با کیفیت هستید، لطفاً نگاهی به  پاوربانک بلک شارک 10000 میلی‌آمپر شیائومی بیندازید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...